Online Advertising

Groeien kan alleen met de juiste strategie.

In welke doelgroep adverteer jij? De paardenbranche wordt bestempeld als niche markt. Een specialistische markt met eigen voorkeuren, behoeften en identiteit. Dit betekend dat je heel gericht kunt adverteren in binnen- en buitenland in een specifieke doelgroep zoals “mensen met paarden”.

Dit klinkt best simpel maar er zijn veel mogelijkheden en vaak is er maar 1 budget om uit te geven.

YouTube Commercial

adverteren met korte video’s kan in specifieke doelgroepen heel interessant zijn

  • gegarandeerd aantal afgekeken video’s (15 seconden)
  • doelgroepen man/vrouw/leeftijdsgroepen zijn in te stellen
  • interessegebied, bijvoorbeeld paard / paarden / paardensport
  • regio: per plaats / provincie / land in te stellen

Adwords

adverteren met met zoekwoorden op google

  • vast budget per maand
  • doelgroepen man/vrouw/leeftijdsgroepen zijn in te stellen
  • interessegebied, bijvoorbeeld paard / paarden / paardensport
  • regio: per plaats / provincie / land in te stellen

Meten is weten

Er zijn online veel verschillende mogelijkheden op het gebied van reclame. Het grootste belang is dat het past bij jouw bedrijf of product. Wil je bijvoorbeeld regionale, nationale of internationale bekendheid?

Het fijne van online marketing is dat je precies kunt meten welke campagne effect heeft en welke niet. Meten is weten dus, en daarna kun je gaan sturen 🙂

Hoe kunnen we jou helpen?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan