Target
Regio
Budget

Boost jouw webshop

Naast het schrijven van content is het gebruik van de juiste tools erg belangrijk bij het promoten van jouw bedrijf. Hierbij is het heel belangrijk dat je weet wat jouw doel is met een campagne, wie je wil bereiken en wat jouw regio is.

Doel

Wat wil je bereiken met marketing? Meer naamsbekendheid? Of breng je een nieuw product op de markt?

Doelgroep bepalen

Even beginnen met een open deur: omdat je op deze pagina bent terecht gekomen gaan we er vanuit dat jouw doelgroep in ieder geval geïnteresseerd is in paarden. Maar welke kenmerken heeft jouw doelgroep nog meer? Zijn het vooral vrouwen of juist mannen en in welke leeftijdsgroep zitten ze?

Regio bepalen

Als zzp-er ben je waarschijnlijk vooral actief rondom jouw woonplaats of in een bepaalde regio maar heb je een webshop dan zitten jouw klanten in heel Nederland.

AdWords

Bereik jouw doelgroep door te adverteren op de Google zoekwoorden. Denk aan woorden zoals masseur voor paarden, hoefsmid, paardentandarts of instructeur. Deze advertenties zijn zowel regionaal als landelijk in te zetten.

Remarketing

De kracht van marketing zit hem in zijn herhaling. Door gebruik te maken van de bekende cookie-codes op de website kun je websitebezoekers volgen met jouw banner. De frequentie is hierbij zelf te bepalen.

Meer informatie?

Maak een vrijblijvende afspraak